Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюєтьсяза домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення/обмін товару. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам « Закон про захист прав споживача ». Повернення/Обмін товару робиться шляхом повернення товару з наступним відшкодуванням грошей.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був уживанням і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертих, не зазнали змін і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • зберігає всі ярлики і заводська маркування.

Ми повернемо гроші за ваше замовлення після отримання товару до нас на склад і розгляду заявки на повернення/обмін товару, але не пізніше 7 днів після того, як ми отримали цей товар і заяви на повернення/обмін товару.

Коли може бути відмовлено в обміні/ зворотніх товарах?

Відмова в обміні/ зворотніх товарах може бути з таких причин:

  • порушена цілісність і збереження гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п.
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок помилованих або необережних дій покупців або третіх осіб.
  • було виготовлено несанкційне розтини, ремонт або зміни внутрішніх комунікацій та компоненти товару, змінена конструкція або Схеми товару.

Гарантійні зобов’язання не передаються на такі несправності:

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або порушенням правил експлуатації;
  • випадкові пошкодження, спричинені клієнтом або пошкодженнями, викликані недбалим ставленням або використанням (починається) Вода, запиленість і т.п.)
  • пошкодження, спричинене використанням ненадійних елементів живлення або неправильно з’єднанням до електромережі.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Кошик
0
    0
    Ваш кошик
    Кошик порожнійПовернутись в магазин